Levertijden en verzenden.
Verzenden
je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden
(1-3 werkdagen)
Bestellingen zullen standaard in een brievenbuspakketje met track & trace worden verstuurd, zo ben je altijd op de hoogte wat de status van je bestelling is!
Bestel je grotere producten zoals bijvoorbeeld een tasje, dan versturen we deze als PostNL pakket met track & trace code.
met de 3S code kun je je pakket volgen
* Van 7 t/m 27 december kan jouw post langer onderweg zijn dan je van PostNL gewend bent. houd hier rekening mee!!
Afhalen.
je bestelling Afhalen is ook mogelijk. Je kunt voor deze optie kiezen bij het afrekenen en het product afhalen in Wageningen ( Kennedyweg 106 ) We maken een afspraak voor een afhaalmoment.
verzendkosten.
De verzendkosten voor een brievenbuspakket €4,25
Klein pakket tot 3KG met track & trace €5,95
gemiddels pakket tot 10KG met track & trace €5,95
Retour of Ruilen.
wegens hygiene is het retourneren of omruilen van oorbellen helaas niet mogelijk. is het sieraad beschadigd of kapot ? neem dan zo snel mogelijk contact met mij op door een mail te sturen met je naam, adres gegevens, ordernummer en eventuele foto's naar info@lai-Jewelry.nl.
ik neem dan zsm contact met je op om te kijken naar een oplossing of vervangend product.
retour zendingen die zijn aangemeld via de mail mogen verzonden worden naar :
kennedyweg 106
6708 HC Wageningen
. Verpak je artikelen in de oorspronkelijk verpakking en in een stevige envelop of brievenbus doosje.
. Doe er een briefje bij met je naam en ordernummer.
voor kwijtgeraakte inhoud is LAI.Jewelry niet aansprakelijk en kan niet worden behandeld als retour.
zodra het retour pakket ontvangen is ontvang je je aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Klachten
LAI.Jewelry maakt elk sieraad met zorg, liefde en kwaliteit.
Toch kan er onverhoopt iets beschadigd raken, daarom vermeld ik hieronder de voorwaarden met betrekking tot de garantie zoals die ook zijn opgenomen in de algemene voorwaarden:
Alle producten voldoen aan de normale eisen van bruikbaarheid. Als bij normaal gebruik, toch gebreken optreden, wordt dit, indien dit binnen 6 maanden na aankoop gemeld wordt, kosteloos hersteld. LAI.Jewelry stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van reparatie en verzenden. Op onze garantie kan geen aanspraak worden gemaakt als het defect of de slijtage gevolg is van nalatig gebruik, door waterschade* of als de slijtage als normaal kan worden beschouwd.
Betalen
Bij LAI.Jewelry kun je op de volgende manieren betalen:
- iDeal via Mollie
- Pin, Contant of Tikkie bij afhalen.
Kortingscode of Cadeaubon ? De code kun je invullen bij het afrekenen in het vakje : Kortingscode.
Als je de betaling hebt voldaan en als dit goed is afgerond ontvang je direct een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Ontvang je geen orderbevestiging? Dan kunnen er 2 oorzaken zijn.
1. De bestelling is niet goed afgerond bij de betaling. De order is dan niet geplaatst, Controleer hiervoor altijd je bankgegevens.
2. Een andere oorzaak kan dan zijn dat er een onjuist e-mailadres is ingevuld. De order is dan waarschijnlijk wel geplaatst maar het is niet mogelijk om via e-mail in contact te komen. Neem in beide gevallen altijd contact op via info@lai-jewelry.nl